Звіт мовної групи Summer times «Discovery days»
Мета табору:
Сприяння
формуванню активності учнів, розвиток здібностей школярів до спілкування англійською мовою і формування
толерантності по відношенню один до одного та до інших культур.
Практична:
оволодіння мовним матеріалом для вільного спілкування в усному та писемному мовленні;
уміння розуміти пісенний та поетичний матеріал;
уміння виконувати проектні роботи, творчі завдання, складати та розгадувати ребуси та кросворди;
оволодіння системою знань про культуру та традиції англомовних країн.
Освітня:
формування комунікативних умінь: уміння слухати співрозмовника, реагувати на його мову, починати, підтримувати і завершувати розмову;
формування особистості через залучення до культури і побуту іншого народу, через виховання доброзичливого, поважного ставлення до всіх людей, незалежно від мови, якою вони говорять, через вироблення норм поведінки в суспільстві;
формування розуміння значення іноземної мови в суспільстві, залучення вихованців до діалогу культур.
Виховна:
виховання культури спілкування;
розширення світогляду;
виховання естетичного сприйняття пісенно-поетичного матеріалу;
виховання толерантного ставлення до інших культур,
розвиток позитивних якостей;
розвиток творчого рівня вихованців, артистизму.
Весь навчальний
процес базується на використанні різноманітних методик – ТРВЗ ( Теорія Розвитку
Винахідницьких Завдань ), методика «М. Монтесорі», тощо. Під час одного заняття
проводиться близько 8 ігор:
- навчальні (з використанням
відео-курсів)
- рольові (пальчикові та міні –
вистави)
- інтерактивні (рухливі ігри,
ігри – пісні) та багато іншого.
Для зацікавлення дітей і вивченні
іноземної мови проводяться інсценізації лялькового театру, які зображають
англійські свята «Нового року», «Св. Валентина», «День Матері» та «Пасха».
Всі заняття з дітьми проводяться в ігровій формі з використанням сучасних
методик. Ігри, лічилки, вірші, загадки, безліч пісень підсилюють емоційність
занять, наближають навчальний процес до природного сприйняття і засвоєння.
Пісні,
лічилки і вірші допомагають гуртківцям вивчати вимову, ритм мови, а також
запам’ятовувати деякі ключові фрази в контексті. Головне у навчанні — це
розвиток дитини, збереження її психічного та фізичного здоров’я, зацікавленість
дітей, їхнє бажання відвідувати заняття.
Заняття завжди жваві та дуже цікаві, розвивають уяву у дитини, заохочують
досліджувати та пізнавати нове. Мета занять — навчити дітей природному спілкуванню
англійською мовою. Діти перебувають в атмосфері радості, захоплення, рівності.
Між собою долають сором’язливість і горезвісний «мовний бар’єр», який так
заважає нам вивчати мову. На заняттях мовного табору діти прекрасно засвоюють
мовний матеріал, відпрацьовують вимову і розвивають належним чином навички
спілкування.
Серед граматичних тем, опрацьованих протягом занять, головне місце було
відведено часам дієслова, було розглянуто структуру побудови стверджувальних,
питальних та заперечних речень, опрацьовано слова-підказки часів, були виконані
вправи на закріплення зазначеного матеріалу.
Пріоритетними
є творчі завдання, які вони виконують в ігровій формі, що сприяє становленню їх
здібностей і створює сприятливий психологічний клімат. Граючи, діти легко засвоюють складні поняття, і вивчення іноземної мови перетворюється на
захоплююче заняття. Якщо для досягнення успіху в грі дитині потрібно зробити
якусь мовну дію, то воно освоюється майже без зусиль.
Для створення комунікативної обстановки на заняттях важливу роль відіграє підтримка високої активності кожної дитини.
Заняття проводились у формі лекції та бесіди; гри (рухливі, навчальні, пізнавальні, комунікативні, логічні, рольові, дидактичні, лінгвістичні); конкурсів; вікторин.
Для створення комунікативної обстановки на заняттях важливу роль відіграє підтримка високої активності кожної дитини.
Заняття проводились у формі лекції та бесіди; гри (рухливі, навчальні, пізнавальні, комунікативні, логічні, рольові, дидактичні, лінгвістичні); конкурсів; вікторин.
Немає коментарів:
Дописати коментар